dilluns, 15 de desembre del 2008

Lo montseny està nevat

Ja era hora, per fi lo montseny rau ple de neu.
Enquest diumenge passat, el dia 14 de Desembre, com lo temporal de neu al pirineu ha sigut de càire calamitos, vaig decidir tornar cap a casa, no obstant durant lo camí de tornada la idea de no fer res de muntanya un diumenge m'anava matan per dins així que vaig decidir anar a lo Montseny.
Sorpresa la meua que en arrivar a la carretera que duu al turó de l'home, em trobo que he de ficar les cadenes ja que la carretera estava de neu fins als topes, així que ale, posso les cadenes i cap amunt que 'sens fa tard.
En arrivar a dalt, molt mal temps per tant poca visibilitat, trobo que hi han uns gruixos de neu mes que suficients per a esquiar, pena no porti les taules, però amb tanta neu com hi havia, ben segur estic que aguantara més d'una setmana a més si sumem les nevades que cada dia van caient, doncs escolta tu que no fa falta anar tant lluny per a esquiar tenint aquí lo Montseny.

L'únic inconvenient que hi veig, és que les carreteres que van al turó de l'home i les menys transitades, no les neteja ningú per tant hi ha un munt de neu cosa perillosa per tqma accidents de cotxe, de fet jo en vaig petir una estabellantme contra la pared per culpa de lo gel. Així que porteu bones cadenes, tranquilitat i precaució, que no fa falta anar a lo pirineu per tindre un accident de cotxe per culpa de lo gel.

Per ser més concret, una bona zona per a practicar l'esquí al Montseny, és el Matagalls, no se ben bé com arrivari però a la guia michelín segur quee hi apareix, així que animeuvos i a esquiar que allà no es paga forfeit.

(l'unic que vaig trobar a faltar enquest cap de setmana ha sigut la compañia de la meua amiga, la Ana, a part d'això, una pasada).